Wczorajszy mecz

reprezentacja

Z emocji przed meczem, nie wrzuciłam wpisu wczoraj, ale daje go dzisiaj bo to była super gra!

Godzina 16:00

Emocje są. Wyszłam do sklepu i ludzie dookoła mnie byli bardziej rozkojarzeni niż zwykle. Pani w kasie chciała skasować białą paprykę jako paprykę żółtą a pan w piekarni szybciej niż zwykle obsługiwał klientów, pewnie dlatego, że nie mógł doczekać się 21:00. Bardzo chcę dodać, że akcja nie działa się w sklepie tego czerwonego owada w czarne kropki. Wszyscy gotowi, flagi wywieszone, do boju.

Przed nami ćwierćfinał  Polska : Portugalia !!! . Czas zacząć chłodzić wszystkie napoje, bo będzie gorąco.W tym roku jestem mocno zdezorientowana, bo już czułam, że zaśpiewam, że nic się nie stało a tutaj nie było mi dane. Chwilowe niedowierzanie zamienia mnie w maszynę do kibicowania. Jako przekąska szef kuchni podaje dzisiaj leczo z młodej kapusty. Pysznie.

Za co lubię mecze naszej wspaniałej reprezentacji w tym roku?

Za to że zrobili sobie zdjęcie w garniturach.

Za to, że gra nie tylko Lewandowski i wreszcie mamy drużynę.

Za kondycję. Mam wrażenie, że nie grzęzną w melasie po 30 minutach i sprawnie się przemieszczają.

Za opanowanie przy strzelaniu karnych. ( Dodam z dzisiejszego punktu widzenia, że Tak, dalej czuję dumę).

Za walkę do samego końca.

I już. Pol-ska!!!

Pozdrawiam tym razem na tarczy, ale szczęśliwa! Dziękuję za cały turniej!

Annqu

zdjęcie pochodzi z tej strony

 

 

 

 

 

DODAJ KOMENTARZ

